maandag 9 maart 2015

Het bloedsomloopspel. De voorbereiding.

Zoals ik al eerder gezegd heb: ik heb een bloedsomloopspel ontworpen. Ik vond hem zelf erg leuk geworden op papier en afgelopen vrijdag ben ik dan ook erg druk geweest om de voorbereidingen voor vandaag te treffen. Ik heb het lokaal voorzien van een hart en de bloedsomloop.





Schematisch weergegeven natuurlijk! Het hart is zo weer gegeven zoals ik hem ook in de Ppt weergeef die de leerlingen in de vorige les hebben gehad:
Ik heb vervolgens alle tafels gelabeld met een kleurtje zodat ik de leerlingen snel en gestructureerd de tafels en stoelen aan de kant kan laten zetten. Hierna heb ik alles weer terug gezet in de oorspronkelijke setting. Nu maar hopen dat het goed gaat maandag!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten