dinsdag 4 maart 2014

Vakantie

Ik heb genoten van mijn vakantie! Ik heb alleen niet super veel gedaan aan de studie...
Tja als je 4 kinderen hebt en 2 logeés en geen man die de kinderen op kan vangen dan lukt dat niet super goed. MAAR ik heb wel elke ochtend (terwijl de kinderen heel didactisch verantwoord voor de TV zaten) de Pecha Kucha bewerkt die Marijn voorzet. Ik vind dat we zo samen een super samenwerking hebben. En met dat mooie weer heb ik me ook maar in mijn boeken gestort, kids naar buiten mama in het zonnetje op de bank in de tuin met 21st century skills.


Zo krijg je vitamine Z (D), frisse lucht EN leer je ook nog eens wat!

Maar het voorbereiden op een open boek tentamen vind ik wel lastig, dus lees ik maar alvast waar het over gaat. (Ja ik heb wel eens gehoord dat een open boek tentamen de natte droom van elke student is maar ik krijg er nachtmerries van)



Zou dit mogen?

Maar ondanks de vakantie heb ik achteraf bezien toch nog wel IETS gedaan aan de studie! Ik ben blij en trots dat het zo "ongemerkt" gegaan is!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten