maandag 10 maart 2014

Hoe ga ik nu reflecteren?

Dat is toch wel de grote hamvraag. Reflecteren is niet het dagboekje invullen wat heb ik deze week gedaan en wat had beter gekund. Begrijp me goed dat is wel een belangrijk onderdeel van reflecteren maar dat is niet reflecteren. In mijn ogen dan...

Dus hoe wil ik gaan reflecteren?

  • Ik blijf hier mijn wekelijkse beslommeringen neerzetten.
  • Ik gebruik hiervoor vooral geschreven tekst met af en toe een uitstapje naar een strip o.i.d.
  • Voor de grote 2x per jaar reflectie (of wanneer hij geüpdatet moet worden) blijf ik mijn mooie reflectiecirkel gebruiken.
Door het reflecteren op het reflecteren van de laatste tijd hier heb ik gister echt geweldig werk verricht: Ik heb eindelijk mijn POP geschreven! Hij is af en opgestuurd naar mijn begeleider. De volgende schrijf ik aan het eind van het schooljaar maar tot die tijd blijf ik hier mijn beslommeringen opschrijven!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten