woensdag 28 mei 2014

Reflectie tot 25 mei

Eigen opdracht
Ik heb nu het totale commentaar op mijn eigen onderzoek binnen. Van de 16 punten in de rubric heb ik alleen punt 12-16 voldoende afgerond… M.a.w. ik moet hard aan het werk! Ze hadden het idee dat het onderzoek anders anders heeft uitgepakt dan ik bedoeld had en dat klopt ook wel. Maar hierdoor moet ik wel de onderzoeksvraag aan passen… Dat wordt nog druk voor 16 juni.

Gezamenlijke opdracht
Ik heb me gestort op de verwerking van de literatuur voor mijn veldwerkweek. En zoals ik vooraf al had verwacht: dat kostte meer moeite dan ik had verwacht! In mijn veldwerkweek hebben mijn mede Dotters het product helemaal afgerond en ik kon even de minor loslaten en bezig met mijn organismentoets (waarvoor ik een 10 haalde).

Marktdag 24 mei

En dan is het einde alweer in zicht. Na een prachtige socrative van Marijn (ik kende het niet dus bedankt M.) en de feedback zijn we wat afrondende dingen gaan doen. De samenwerking en onze chemistry is geweldig verlopen! Wat betreft de feedback van andere DOT’s: eigenlijk konden ze ons niet meer tips geven waar het verbeterd moest worden en eerlijk gezegd die zochten we ook niet! G. gaf ons nog wel de tip dat we in het einddossier duidelijk moesten maken waar de TPCK terug komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten