zondag 16 augustus 2015

Een keer knipperen...

Een keer knipperen met je ogen en het schooljaar is voorbij... Stage voldoende afgerond maar met een minder goed gevoel dan de vorige. Gelukkig ook nog een aantal vakken voldoende afgerond en genoeg punten binnen om mijn Lio aan te vragen. De vakantie kon beginnen!

Nog een keer knipperen en de eerste 3 weken waren al voorbij. Wat heb ik gedaan? Voor mijn gevoel lang niet genoeg. Ik moest een pas op de plaats doen omdat ik last had van pijn en vermoeidheid. De kinderen verdienden ook een leuke vakantie mama. Dan maar mijn boek mee op vakantie, naar France... (we gaan naar Frankrijk en gaan nooit meer terug!) Daar hebben we het heerlijk gehad, genoten van het mooie weer, de natuur en het leven. Daar heb ik gelukkig nog wel iets kunnen doen.

3 keer knipperen en ook de vakantie in Frankrijk was voorbij, is het de woensdagavond laat in de week voor je weer moet beginnen. SLIK en nu? Donderdag nog mooi weer dus na het schoonmaken van de leenunit even naar Tante M en Ome K. Genieten. Vrijdag overleg met mijn nieuwe begeleider: Meneer E. Ja Ja dezelfde begeleider als vorig jaar (LWT2). Zaterdag was er hier in het dorp een spektakel en ben ik begonnen met voorbereiden voor komende week.

Komend schooljaar ben ik docent (LIO) voor een 3e klas Mavo en een 1e klas Mavo waar ik ook mentor van ben. De 3e klas kindertjes ken ik bijna allemaal al en ik heb er zin in om ze weer te zien!

En dan de laatste keer knipperen en het is zondagavond, morgen begint alles weer. Werk, school, sport, muziek en veel verplichtingen. Het belooft een heel druk jaar te worden waarin ik hoop veel vakken te kunnen afronden en wie weet zelfs de studie af te ronden...

We zullen zien of komend schooljaar net zo snel voorbij dendert als deze vakantie!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten