zondag 10 augustus 2014

Reflecter a France

En dan bevind je je ineens in Frankrijk! Zit je met een rosé en une baguette voor de tent terug te kijken op het afgelopen half jaar. Hoewel ik minder gedaan heb dan ik vooraf had gepland (ik zou aan het begin van de vakantie nog een aantal vakken afronden maar met het mooie weer en 4 kinderen kwam het er niet van...) ben ik toch wel tevreden over het eind resultaat. Ik heb mijn minor goed afgerond en nog een paar losse vakken afgerond.
Na deze vakantie gaat het gewone leven verder en moet ik weer aan het werk en krijgen we onze wit Russische logees voor twee weken over. Maar ik vertrouw erop dat alles goed gaat lopen met als kers op de taart: stage lopen bij mijn eigen school.

In elk geval wordt het weer een mooi maar zwaar schooljaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten